Saturday, June 30, 2012

Saturday Day's Out


Sabtu yang sangat memenatkan tapi sangat happening..seawal 7.00 pagi aku dah menyiapkan bekpes untuk family..ala bukan pagi sgt pun..tapi sangat pagi bagi hari minggu aku..ye la..hari kerja dah konfem kena bangun awal kan..bekpes pagi ni pulut panggang dengan roti cicah kari ayam..yummilicious..

Hari ni aktiviti pertama yg dah Mr Hubby plan ialah nk gi Mid Valley..hehe..cam biasa..nk pergi sana harus lah pepagi lagi sbb parking mmg susah kalau lambat..tujuannya nk pi hantar gambar untuk dibuat buku..free of charge sebab Mr Hubby ada beli kamera..dah hantar tetiba amoi yg kerja kat situ cakap aku salah format sizing dia..wallawei..penat datang dow..alang2 datang jalan-jalan la dulu kan...

Mr Hubby ajak gi The Gardens..mmg feveret dia..dah habis ronda tempat yg dia suka, aku masuk Isetan..jumpa Guess Kid sales..best..terus beli seluar raya Haikal..seluar 3 helai campur t shirt selai lebih kurang RM250++..murah giler..sales dia 70%..tapi cam biasa la saiz banyak yang dah habis..tapi sib baik Haikal punya ada lagi..cuma t shirt tak banyak..

Balik rumah around 2 petang..terus rehat dan bersihkan diri..sebenarnya dari  minggu lepas aku sibuk dok ajak Mr Hubby gi makan-makan kt Bangi..kitaorang gi dari pkl 5.30 sampai rumah 8.30 malam..alhamdulillah semua tempat dalam planning aku dapat singgah..siap makan durian lagi..hehe..tak habis kat situ sampai rumah terus ke rumah jiran sebelah ada besday party..lebih kurang pkl 9.30 malam baru balik..dong deng dong deng lebih kurang pkl 12.00 baru boleh rebah belakang..ayoyo..

Whatever it is..today is the best day ever..the whole day was amazing..a zillion thanks to Mr Hubby for making my day so wonderful..thank you so much..you make me happy more than ever..love you so much..

Note: If i can get my dream breadmaker would make me more happier..hehe


Love Of My Life


No comments:

Post a Comment