Tuesday, December 7, 2010

Penatnya!!!

Cuti selama 4 hari ni sungguh memenatkan..ye la bermula hari Jumaat menyopping barang2 sekolah si kecik tu..teruja betul..hehe..so mlm tu aku telah habiskan dlm Rm500 untuk baju, kasut dan beg sekolah..hmm...kopaklah bulan ni..naik senget muka Mr Hubby..hehe..nk wat camna..semua benda mahal kan..



Hari Sabtu plak Mr Hubby bwk kitaorg pergi Subang Parade & Empire..aku suka sgt time2 cam gini...dpt tgk decoration yg menarik..musim krimas kan..sementara menunggu Mr Hubby baiki keta..kitaorg lepak plak kt Giant Shah Alam..tgk ada baju sekolah yg agak murah tp kualiti agak ok..so aku beli lg..habis lg dlm RM100++..adoi mak..duit mengalir cam air..

Hari Ahad..Mr Hubby terpaksa keje..so aku bwk plak anak ngan anak2 buah aku gi Mydin USJ..gi beli brg dapur ngan stationeries..habis lg RM200++..balik umah terbongkang masing2 penat..

Hari Isnin plak..plan sebenar nk gi swimming pool tp Pusat Akuatik Shah Alam tutup plak hari Isnin..so kitaorg pergi One Utama..anak buah aku Hanani Aisyah aka keliwon.hehe..sibuk nk beli brg2 morgirl..si kakak Humairah Maiza aka si kering moody sepanjang hari..mana taknya terpaksa menghabiskan RM200 untuk adik kesayangan gara2 mencabar si adik tu utk dpt 5 A..alih2 betul dpt..senget la muka kakak..hehe

Hari Selasa..plan nk gi swimming pool..lepas bekfes..terus ke pool..x sampai pukul 10..org dah penuh..planning nk mandi terus cancel..biar anak2 jer mandi..haii..pas tu..balik masak nasi ayam..jadual yg begitu padat sampai nk mengemas rumah pun asyik tertangguh..

Terpaksa kuatkan hati nk kemas rumah..dah mcm tongkang pecah..alahai..caiyok..caiyok..

No comments:

Post a Comment