Sunday, December 26, 2010

Naper Tak Update Blog???

Tajuk kat atas ni adalah soalan klise yg selalu org tanya kt aku..jawapan yg selalu aku bagi ialah x sempat atau x der masa..dan kadang2 tu x de idea nk tulis..aku terima komen dr kawan..katanya mana boleh x ada idea..citer jer apa2..tak pun copy jer citer hangat yg publish kt paper..

Ooo..rasanya dia punya suggestions tu x kena dgn aku..aku buat blog bkn nk kejar traffik atau nk dpt income..aku buat cuma sebagai tempat luahan perasaan yg kadangkala x terucap dgn kata-kata..kalau simply ambik entry dr paper atau mana2 source..kena plak isu sensitif tak ke jd isu lain plak..so apa yg aku post aku kena bertanggungjawab..aku mmg x kisah kalau org lain view blog aku ke tak..aku post benda yg aku rasa aku nk share ngan org lain..whether they like it or not..kalau tak de idea mmg bersawang la jwbnya blog ni..tp insya allah akan ada entry..
Rasanya lepas ni x de kemusykilan lg..ye dak..kalau lama x update tu maknanya x idea la tu..hehe

1 comment: