Sunday, December 26, 2010

Berpisah jua..

Jangan salah faham..hehe..ni kes anak2 buah dah nk balik la..actually dh sebulan diaorg dok kt umah aku jaga budak kecik tu sementara nk dpt bibik baru..tahu la si kecik tu pantang ada org dtg umah mula la sedih kalau org tu nk balik..x kira la org datang sehari ke..mesti emosi time nk balik..susah betul anak yg jiwang karat ni..

Sebenarnya mmg tersentuh gak hati aku masa budak2 tu nk balik..ye la..bgn pagi si kecik tu dh nangis sbb dia tertidur awal..katanya x sempat nk main puas2 ngan kakak..pujuk2..ok la sikit..masa hantar langsung dia x ckp apa..relax jer..dlm hati aku..ermm dh ok la tu..rupanya masa on the way balik dia ckp..rindu la pulak..aku tanya..naper x nangis..dia jwb..haikal tahan..pandai rupanya menahan perasaan..huhu

Lepas balik umah..asal masuk bilik jer nangis..asal makan ke dgr lagu ke..mesti teringat kt cousin dia..mmg kesian..alahai anak mama..sensitif betul..mmg la terasa sunyi sgt rumah tu..ye la dh tinggal berdua..mau x sunyi..so bwk ler dia jalan2...pandai plak ambik kesempatan kt aku..dpt Ultraman satu..hampeh..







2 comments:

  1. ooo...sensitif nyer anak mama. ikut mama dia kut eh....

    ReplyDelete
  2. anak mama..mesti ikut perangai mama dia..

    ReplyDelete