Thursday, July 12, 2012

My Wishlist


Kalau dulu...senarai wishlist mesti ada senarai handbag atau pun kasut ataupun gadget canggih manggih..tapi sekarang lain..sungguh..tak tahu kenapa..apa pun dalam wishlist tu yang penting ia buat aku happy..now i know that what makes u happy doesnt need u to buy something expensive or exclusive..enough with something that u can make useful of it..

Jadi tak hairan la if my wishlist is now totally different..i want something different..

Yang pertama
Kitchen Aid
Taaadaaa..aku mmg minat sungguh kat benda ni..i have a huge crush on it tapi memandangkan reganya yg sangat-sangat 'comel' aku hold dulu la..aku citer ngan Mr Hubby..(citer ada makna ni..hehe)..solution senang jer..kumpul duit dulu..dah cukup boleh la beli..waaa..dah bagi hint tak nak beli la tuuuu..sebenarnya kalau nak gak beli boleh jer tapi dok pikir aku ni bukannya selalu pun buat kek bagai..just once in a while..tambah pulak hubby & anakanda tak suka sgt pun makan kek..pastu beli yg mahal dan heavy duty cam org nk meniaga plak buat apa kan..kan...sedapkan hati jer ni..hehehe..tak la..mmg pun..so aku kecikkan sikit nafsu tu..beli tetap beli tapi yg murah sikit..kita tunggu dan lihat lah yer..


Yang kedua




Benda alah ni la yg buat aku tak leh tidur..asyik teringat jer..ngalahkan rindu kat pak we masa bercinta..tapi disebabkan kegunaannya hanya untuk menguli doh dan buat roti (of course) jer..jadi aku rasa yg ni aku boleh let go..sekejap..hehe..if ada extra money boleh go on jer..harga dia tak semahal yg atas tu..within my budget..hehe

Atau kalau nak yg lagi murah boleh beli seperti yg kat bwh ni..dalam RM500-600++..


Dalam dok sibuk psl nak beli BM ni..teringat kata Mr Hubby..setakat nak makan roti baik beli jer..badan tak penat..baru 3 hengget..potong betul la dia ni..tak pe..bila aku beli nnt akan ku buat roti serotinya sampai muak..hehehehehe

So..my dear diary..itu jer yg ada dalam wishlist aku buat masa sekarang..masa depan tak tentu lagi..hehe..may be kalau ada duit lebih wishlist akan kembali dengan handbag LV ke..Gucci ke..Prada ke..kot ye mampu ekk..kang handbag jer beribu duit ada patploh hengget..muahahaha..

No comments:

Post a Comment