Saturday, April 14, 2012

Tak tahan lagi

Panas..panas..panas..hangat hati cheq ni tauuuu..pasai apa? pasai FAM yang ngok ngek tu ler..tak habih2 nak cari pasal ngan TRW..awat hang ni? dengki? busuk hati sungguh la..judin dan jidin tu..ni mcm rentetan dgn post yg lepas..click sini..

Aku mmg benci sungguh dgn puak2 tak bertamadun mcm orang dalam FAM ni..sungguh tak professional..mcmana nak maju..even pihak peneraju negara kita pun ada pihak pembangkang sebab kalau tak kita ni mcm syok senndiri jer la..aparaaaaa..yang paling aku tak paham..setiausaha lg tinggi pangkatnya dari timbalan presiden sampai dia bleh kuar statement..judin sengal..

Tak habis pasal TSAM digantung..dia buat hal lagi..kali ni jidin plak..potong sampai 10 mata team piala presiden..tak kan setelah beberapa game baru perasan..sekali bagi menang team lawan sampai 3-0..sampai hampeh tahap gaban la korang ni..

Tapi aku percaya lagi ko buat camtu lagi la pengurusan, pemain, penyokong KELANTAN semakin bersemangat..ko hado??

Aku sampai bila2 pun tetap sokong pasukan negeri aku..jom kawe2 semo..kita pakat sokong TRW..peduli apa ore lain kato..negeri kito..kito punya suko..SEK KITO JANGE PECOH..


GOMO KELATE GOMO

P/S: pasai apa aku ckp kedah masa awai tadi..dak paham aku..hehe 
       (mode: pening mutar itik)

No comments:

Post a Comment