Friday, April 27, 2012

Aku Tensen!!!!



Hari ni dah la demam..tgh lepak-lepak kt rumah..tetiba Mr Hubby cakap..cuti sekolah ni tak boleh balik..statement cukup ringkas..cukup utk bagi aku tersentap..rileks..naper? tanya lagi tu..tak de org..yg lagi sorang cuti raya..ooo..ok..2 minggu kan cuti..tak kan x leh cuti langsung..org tu cuti 2 minggu..sedihnya aku..dah la cuti sekolah jer masa aku nk balik kg jumpa mak aku..kejamnya...aku bukan bleh balik hujung minggu..jauh kan..tapi ada sapa kesah? Harraaaamm

Selalu aku mmg tak campur urusan hubby aku..tapi kali ni mmg terasa sangat..bengang sesangat..tapi nk bengang kat sapa? Jawabnya meraban sengsorang jer la..grrr

Time org lain selalu jer lepas tapi time kami mmg ada jer benda..lepas ni kalau ada lagi yg banyak bunyi psl apa-apa sekali pun mmg la orang tu sangat kurang ajar..

Biar la org lain bersuka ria sekarang..takpe..sampai masa nnt tau la aku..





Mode: Meroyan..so dont mess with me..(nangis lagi.........................)

No comments:

Post a Comment