Thursday, April 26, 2012

Demam lagi..hukhuk



Hari ni aku demam lagi..tak tau apsal..bangun pagi badan jadi seram sejuk..pas tu suara tak kuar..ya Allah..aku sebenarnya baru jer sihat minggu lepas..ingat dah ok..dia dtg balik..adoii

Drive keta pun terhuyung hayang..rasa lamanya nk sampai..sampai jer terus terbungkam tidur..luckily bibik aku bleh masak..so dia ambik alih tugas chef mlm ni..tq Lilis..

Mr Hubby pulak out station malam baru balik..huhu..time demam ni mula la teringat kt mak aku..ye la..mak jaga tak sama dengan orang lain even hubby sekali pun..miss my mum so much..(air mata dah berderai ni..) betul la org kata kasih sayang seorang ibu tiada galang gantinya..bukan la nk kata masa sihat tak ingat..ibu sendiri tak kan tak ingat kan..

Ya Allah berikan aku kesihatan yang baik..aku redha dengan kesakitan yang Engkau kurniakan..sebab aku yakin setiap yg terjadi ada hikmahnya..

Lupa nak cakap..tq juga kepada anak bujang saya sebab tolong jaga saya..ambikkan ubat..basahkan kepala..i know you love me..hukhuk



No comments:

Post a Comment