Monday, March 21, 2011

Sesedap mulut ko......

Entry kali ni mmg straight forward ku tujukan kepada seorang manusia yg ego..bongkak..sombong..sebenarnya x ler berniat nk kutuk..tp bila ko mulakan dulu biar aku akhirinya..

En hayun...mmg sesedap mulut ko jer nk ckp org yg tidak boleh ditegur dan merasakan diri sentiasa betul..Cuba ko perati betul2..yg ko ckp tu sebenarnya me'refer' kepada diri ko sendiri..mana taknya..sekejap ckp nk kawan..asal ada yg rasa x kena..terus x nk kawan..pas tu tukar fikiran ckp nk kwn balik..pas tu x nak plak..agaknya ko dah mereng..apa ko ingat aku hadap sgt ke nk kwn ngan ko???? Bkn nk hina ke apa ke..apa baiknya aku masa berkawan ngan ko..TAKDE..kosong..yilekkk..nehi..masa aku berkawan ngan ko..aku hilang kawan..keluarga marah kt aku..Dan aku nyaris2 kehilangan segala2nya kerana ko..

Mentang2 ko dah agar senang sekarang berlagak kan main lagi..ni ler susahnya manusia yg cepat lupa diri..nk gak ko ingat rezeki semua dari Allah..lupakah ko masa ko tiada apa2 dulu..rasanya keluarga pun pandang sebelah mata..itu pun kalau nk ingat..

Setakat ini dululah ye..kalau ko baca..aku hrp ko jgn lg ingat aku ni nk sesangat berkawan ngan ko..x de maknanya..x yah ler perasan sgt..pas tu jgn pikir org lain jer salah mcm ler ko tu perfect..Ada jer org x kena.. Cam gampang..Dan pesanan dari penaja..mulut ko tu jaga sikit..Dan pikir benda yg kuar dari mulut ko byk yg menyakitkan hati org lain..mulut cam longkang..

Pergi la jauh2 agar x de lagi org yg meroyan mengganggu hidup aku..I got so many problems on my own and I don't need another one..especially from you..go away and don't ever think to come back because I don't need you as a friend..not now..not tomorrow..never

3 comments:

  1. izma, ramai la ore bengong lagu nih. ikut palo dio jah semeta nok fren lepas tu unfren (mace facebook pulok)

    ReplyDelete
  2. kenapa la ada org cam ni keliling kita..baik salah, tk baik salah...serba salah..

    ReplyDelete
  3. Hok aku maroh sgt sbb dia hok lapar nok bersaingnyo..bila kita wat ok dia pulok nail tocang..raso nok kato..dio kato..x pikir doh ore sero hati ko..Pah kalu ore maroh kato mace2..hangin satu badan aku..ciss

    ReplyDelete