Saturday, March 26, 2011

Muhasabah Diri

Dear diary..hari ni aku rasa down sgt..sebab?? Too personal..but I really need some space on my own..walau apa pun sebabnya aku tak pernah salahkan sesapa...org yg patut aku salahkan ialah diri aku sendiri..sebab apa yg berlaku ada sebabnya..everything happens for a reason..

Ya Allah Ya Tuhanku...ampunkan dosa2ku..berilah aku ketenangan..sbb sebagai manusia yg lemah aku x pernah lari daripada melakukan kesilapan..siapa yang tak mahukan kebahagiaan..tp kebahagiaan sebenar mmg sukar dicari..kalau diberikan peluang aku nk ubah semua sifat2 buruk aku dan berdiri di jalanNya..

Kebahagiaan yang aku cari ialah bahagia bersama keluarga aku dan sama2 mencari keredhaanNya..tapi itu yang paling sukar..to be happy there's a price to pay..itu yg selalu aku ucapkan kerana itulah yg sebenarnya aku rasa..

No comments:

Post a Comment