Tuesday, March 8, 2011

Citer Haru Biru

Dear diary..posting kali x de mende lain selain citer haru biru yg aku lalui sepanjang minggu..cer citer..cer citer..hehe..

Citer 1

Nk gi kuar mkn ngan off mate Puan Liza..so aku dgn lenggang lenggok turun ke tempat parking..kuar2 jer lif nampak Liza dah menunggu..disebabkan kegedikan yang melampau so aku dengan spontan terus menggedik diriku dgn menggoyang2 kan badan ala-ala Beyonce gitu..hehe..tp Liza nmpk lain pastu terus ke kereta..aku pun pelik gak..biasa kami akan terus menggedik sesama sendiri..baru melangkah 2-3 tapak terpandang ada satu makhluk tgh ralit menengok aku..ciss..pak guard..aku sambil buat muka poyo terus berlalu (mengerling tgk muka pak guard tu senyum kambing)..jumpa Liza dia terus tanya, "akak buat cam tu tadi x nampak ke pak guard ada.." aku tarik tangan dia dan terus masuk keta..patut la Liza x bagi feed back rupanya pak guard tu mmg ada kt situ..aku yg x nampak..hampeh..hari tu aku telah membuat show free utk pak guard..agaknya satu hari dia tersengih teringat gaya aku yg agak2 terlampau...hahahaha..si Liza gelak sakan kat aku

Citer 2

Baru jer terjadi tadi..kt Seven Eleven..masuk2 jer ternampak 2 makhluk ni..rambut blonde..gaya mantopp..seluar skinni..ckp pun ada gaya..takpe la..muda remaja la katakan...budak pompuan tu pun beratur ler nk byr..beli slurppee jer..aku beratur belakang depa.. aku nmpk budak tu kalut mencari purse dia..setelah 2-3 minit x jumpa tu dia suruh aku byr dulu..rupanya dia tertinggal purse..duit x de..slurppee dah minum..budak 7-11 tu pun tersengih2..budak pompuan tu muka dah hijau biru dah..hehe..dah mati kutu..sbb kasihan aku pun tlg byrkan..hehe..yg tadi berlagak sakan terus jadi baik..

Moral of the story - buat apa2 pun sendiri mau ingat aaaaaa....

No comments:

Post a Comment