Thursday, August 26, 2010

Bibik Oo Bibik

Tgk tajuk mesti sangka aku nk mengomel psl manusia yg dipanggil bibik ni..ye tak..

Tuttttttt..salah..kalau nak bercerita psl ketidakpuasan hati terhadap manusia bernama bibik ni mmg x habih sampai bila2..actually aku cuma nk cerita psl kepala otak aku yg tgh ligat berpikir mcmana jika bibik aku tak dtg balik..maid aku ni masa mula2 dtg dah bagitahu nk pulang beraya..so atas perikemanusiaan memikirkan dia pun nk beraya bersama keluarga tercinta so..fine..cuma rasa risau jugak..what if dia tak dtg balik..duit dh habih byk..nak ambik yg lain..kuar duit lg..ribu riban gak..kena dpt yg ala-ala bangang..makin terbakar jiwa..kena plak yg pengotor..

Adoii mak..nak2 plak anak aku dah nak masuk darjah 1 next year..i do need someone to accompany my son..ye la sekolah pagi petang..masa transit tu sapa nk tunggu..itu niat sebenar masa nak ambik bibik..sekarang ni dh senang lenang..mula la..dia balik 2 minggu..terpikir byknya benda aku nk buat dlm masa 2 minggu tu..basuh kain..lipat kain..kemas rumah..bla..bla..bla..arrrgghh..tensennya..kalau bibik tahu betapa kederat dia diperlukan mesti bangga tahap gaban..huh..

No comments:

Post a Comment