Sunday, May 23, 2010

Shahir vs Mawi


Haiiiiiii..last night is the end of AF...i know what most people would think..layan AF la dia ni..i'm not going to be hypocrite..yes..aku mmg ada tgk AF..layan la jugak..especially time konsert coz anak bujang aku suka sgt..so what's wrong with that? Tak kan layan American Idol baru ada class..come on la..tgk citer omputih tak kan bleh jd omputih pun..tolong la..tak kisah la apa org nk ckp..yg penting aku tgk apa saja yg aku suka..


The champion is Shahir..the sweet and innocent one..dr segi appearance la..dlm hati x tahu la kan..ada yg suka..ada yg x puas hati..x kisah la..aku mmg suka budak ni..sgt bagus attitude..tak mengada-ngada..sopan jer..bila menang ada yg compare ngan Mawi, AF3 Champion..may be sebab satu patern jer 2 org tu..




Mawi dari saat dia menang sampai sekarang..kena kutuk jer..apalah salah dia kt org..buat itu salah..buat ini salah..sampai satu tahap dia pun dah x kuasa nk ambil kisah..aku ni bukan peminat Mawi..tp sekurang2nya aku tak la kutuk dia..otherwise..kita semua x kenal pun dia personally..dia sekarang dah kaya raya..yg tukang kutuk kaya dosa jer la kan..



Beza Shahir ngan Mawi..bagi aku dr segi sosial life..mawi mmg dr kampung..so naive dan x pandai langsung psl entertainment until dia masuk AF..Shahir ni plak budak educated..boleh tgk dr cara dia bercakap..bawa diri..sgt pleasant..sampai tgk cikgu2 pun puji perwatakan dia..

Harapan aku pada Shahir..semoga capai kejayaan seperti Mawi..stay the same..like what you are now..



*p/s - I love his new single..


No comments:

Post a Comment