Sunday, May 9, 2010

Mother's Day

Dear diary..dalam kesibukan yang menjadi-jadi sekarang ni..masa untuk berblog sgt terhad tetapi sempena Hari Ibu aku cuba juga meluangkan masa yg sedikit ni untuk berkongsi cerita..

Semalam early in the morning selepas keluar dari bilik mandi ,tetiba my little one tanya, "mama..macamana nk eja tuk?" aku dengan selamba jawab, "t.u.k. tuk." tanpa melihat apa yg sedang dia tulis..lately ni semenjak dua menjak pandai membaca ni kejenya asyik menulis je la..i'm happy about it..
Tgh sikat rambut tetiba dia kata nk bagi aku suprise..aku tanya, "what?" dia tunjuk satu kertas kat aku..tertulis 'SELAMAT HARI IBU (LOVE) UNTUK IBUKU SAYANG'..ketika itu juga air mataku deras mengalir..tanpa disangka anak ku yg berumur 6 tahun pandai untuk menyambut Hari Ibu..aku tanya dia dari mana dia tahu hari ni hari ibu..dia kata kawan dia kat sekolah bagi tahu..bukan setakat bagi kertas tu tp siap wish selamat hari ibu dan peluk aku..i am definately so happy..yet so touching..not expect my little one dah pandai dgn semua benda ni..for sure i am the happiest mum in the world..

I thought my hubby didnt care as before..tp bila dia pun wish dan satu kucupan sayang singgah kat dahi ni..then i know he loves me and i know i love my family too..bukan takat tu jer..dia belikan aku sepasang kasut..i love it..of course..aku yg pilih..hehehe..


Thank U my dear darling..next occasion my birthday...dont forget...hehe

A message to my precious...Thank u my sweet baby..mama loves u very much...thanks for being so sweet..i love u with all my heart..



2 comments:

  1. ala..sweet nye kak? mesti yang buang2 anak tu sume rase nyesal gile sebab dorang adelah ibu yang tak berguna...hurmm cant wait for my turn..

    ReplyDelete
  2. of course dear..your turn will be next..dont worry..i'm sure you'll be a great mum soon..

    person who left their children away are not suppose to live in this world..emos ni..

    ReplyDelete