Wednesday, April 20, 2011

Am i?

Related to last entry..it happens on last friday..akhirnya aku dpt chance nk pulang paku buah keras..akibat dari menegur aku dgn x agak2..aku secara spontan..sound org tua tu..dpn ramai2 plak tu..wahh...cam hebat kan..tp bkn itu yg aku rasa..apa yg aku rasa ialah penyesalan..regret..betul ke aku ni..?? Betul la..then aku sedar aku bukan dia..yg senang2 mengeluarkan kata2 sesedap mulut jer..tanpa rasa bersalah..aku? Aku bukan baik sgt pun tp aku x rasa happy..x rasa bangga dpt menjawab ngan dia..bkn sebab aku takut dia ambil tindakan tp sbb aku x pernah layan org tua..boss plak tu mcm gitu..even dgn driver pun aku respect..

Harap lepas ni aku x lg terpaksa berkelakuan seperti itu..aku tak nak..sbb mostly yg dok bising2 kt boss cuma kt belakang tp aku x nak..kalau x puas hati baik aku ckp..mmg pedih tp mana ko nak..depan baik belakang mcm gampang atau yg ckp ihklas depan2..buruk ke baik..

Kepada mu boss..jgn sesekali menyakiti hati org lain walau pun dikatakan secara tidak sengaja..apa pun yg keluar dr mulut kita..kita mesti bertanggungjawab..Aku doakan ko berubah jgn sampai semua benci ko dan doakan benda2 yg x baik untuk ko..aku tahu kuasa kt tangan ko tp bkn bermakna ko boleh menyalahgunakan semua tu..kt office ko mmg boss tp kt luar ko x de sapa2..you are nothing..

No comments:

Post a Comment