Tuesday, January 26, 2010

8 Years of Life Sharing

Happy 8th wedding anniversary to me...after what we've been through..after all sacrifies we've made..sekejap jer..dah 8 tahun melayari hidup sebagai suami isteri..banyak sudah pahit manis yang kami lalui..tipulah kalau ckp hidup ni sentiasa bahagia jer sepanjang masa..sedangkan lidah lg tergigit ini kan pula suami isteri..tetapi aku redha..because i know i am not the perfect person..but i'll do my very best to make sure my family happy..the way it should be.. thank you my dear darling..you completes me..walaupun my hubby ni agan baran orangnya tetapi dia tak pernah mengabaikan tanggungjawabnya sebagai ketua keluarga..personally he got my respect..like every year, aku dpt hadiah awal....ye la anniversary in two weeks' away tetapi dia dah ajak aku beli..this year aku dapat rantai kaki..sbb aku punya dah putus..i am so happy..definately..coz dpt something yg mmg aku perlu..tq dear



And he got shoes like he wants it..my hubby ni ..kalau tanya nk apa..mesti nak kasut, spectacles atau pun jam..3 benda ni mmg favourite dia..tp tak kisahlah asal dia happy..what more to ask..



To my dear hubby..I just hope that our love will remain forever..i love you much more today than i did yesterday..love me as i am..and i will definately do the same..sharing life with you is the best part of my life..and we should thank Allah for giving us the precious gift..my little baby..Danish Haikal..dialah bulan..dialah bintang..dialah segala-galanya..dia adalah bukti cinta kita yang telah bersemi selama 14 tahun..You both mean the world to me..



P.S I Love You

1 comment: