Wednesday, June 29, 2011

Yuhuuuu!!!

Finally i got back my netbook..yuhuuuu!!..tapi....yg tak bestnya..dia reformat balik dan semua fail tak boleh di'retrieve'..huh..so mcm beli baru..terpaksa la aku pi cari semua software nk download..yg paling x suka bila antivirus pun x de..pikir punya pikir.last2 aku hantar balik kt kedai aku beli dulu..nasib baik dia ok dan tolong aku install semua basic software as before..dan yang penting install micrsoft office dan antivirus...dan yang penting no charge..hokkey...hikhik..jimat duit aku


Baru lega hati den nih.. tgk icon tu..ternganga..suka bebenor..cam tu la perasaan aku ..kalau tak otak berserabut pikir..ye la baru beli..x sampai setahun..x lunyai pun sbb setakat nk bukak facebook ke nk surf benda2 biasa tu aku pakai ipad jer..tapi incase nk guna untuk buat kerja ke nk download mmg kena pakai laptop...so kalau jahanam mmg la pening kepala..lepas ni budak2 jgn nk main netbook beta yer...





So lastly terimalah senyuman paling manis untuk anda semua..meowwww..hikhik


No comments:

Post a Comment