Wednesday, January 12, 2011

Dugaan di Tahun Baru

Ya Allah..bertimpa2 masalah yg datang..everythings are regard to my son..mula dari pak cik van yg asyik tinggal Haikal..sampailah ke nursery yang x reti nk bukak awal..ni masalah brg2 dia yg asyik hilang jer..pening kepala aku..tambah plak ngan masalah maid yg x dpt2..serabut sungguh...ya Allah berilah aku kekuatan..dah rasa tension tahap bapak gaban dah ni...


Otak aku ni aku rasa x berhenti2 pikir camna nk buat..nk cari alternatif yg terbaik..sbb yg bakal jd mangsa kt sini ialah Haikal..kalau tukar sekolah ke..tukar van lagi ke..takut dia makin confused..ye la darjah 1..apa la dia paham sgt..


Setiap hari aku berdoa agar semua masalah akan selesai nnt..dan aku sentiasa ckp mesti bleh settle nnt tp hari ke hari cam tu jugak..aaarrrggghhhhhhhhhhhhhhhhhh


Ya Allah..bantulah hambaMu ini..berilah kekuatan..berilah petunjuk..aku yakin dgn segala dugaan yang Kau berikan akan ada satu yg pasti membahagiakan aku..

No comments:

Post a Comment